Sunday, September 6, 2009

Barnearbeidere fra India som kommer på besøk til Trondheim

Midt opp i en hektisk valgkamp fikk jeg en e-post om at to barnearbeidere fra India og en leder kommer på besøk til Trondheim i månedsskiftet oktober-november. Det er Namibiahjelpen og Forut som har invitert Ganapathi og to barnearbeidere fra organisasjonen Concerned for Working Children (CWC) til Norge. Etter at jeg besøkte CWC i vinter har jeg også engasjert meg i barnearbeidernes sak. Nå ønsker jeg å lage et program for gjestene fra India i Trondheim slik at Trondheimsbesøket både kan bli en opplevelse for dem samtidig som de får mulighet til å formidle sine synspunkter til flest mulig i Norge. Ta gjerne kontakt med meg (legg inn en kommentar under blogginnlegget) hvis du har noen innspill. Jeg er også forpliktet til å dekke kostnadene ved Trondheimsbesøket. Det koster ikke all verden, men 10-20.000 blir det raskt i form av reise fra Oslo, overnatting og opphold. Er det noen som har forslag til hvor jeg kan søke midler til å dekke disse kostnadene?

Vil du vite mer om barnearbeid, India og CWC kan du klikke på kategoriene barnearbeid eller India på bloggen min. Ved å klikke her kan du også lese den morsomme historien om hvordan jeg kom i kontakt med denne organisasjonen.

[Via http://kjetilutne.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment